יום שישי, 4 בנובמבר 2011

טיסות זולות

טיסות לעיתים מהוות הוצאה גדולה בטיול. מובן שתלוי במרכיבים שונים כדוגמת אופי הטיול ומשכו.
טיול ספונטני, בדקה ה- 90, לפעמים אף לא מחויבים ליעד מסוים מאפשר לנו חופש פעולה. ניתן להיכנס לאתרי הנסיעות השונים ולאתר טיסה זולה. טיסות הרגע האחרון.
טיסות אלו יכולות להיות טיסות צ'רטר אך גם טיסות סדירות שנותרו בהם מקומות וחברות התעופה מנסות להגדיר את מספר הנוסעים כדי לא להוציא טיסות ריקות.
ניתן לאתר טיסות באתרי : הדקה ה- 90, דיזינהוז, אופיר טורס, איסתא, אשת טורס.
כמו כן, ניתן לאתר באתר המשווה בין חברות תעופה http://www.hotwire.com וניתן גם לאתר טיסה ב: http://www.expedia.com/ .
טיסות שמועד היציאה והחזרה גמישים כדאי לאתר זאת לפי גמישות זו. ההפרשים בעלויות יכולים להיות גדולים בוודאי אם מדובר על תקופת חגים.
כדי להשיג טיסה זולה לעיתים המשמעות טיסה מחברת (קונקשיין). כאשר יש טיסה מחברת זמן ההמתנה יכול להיות ממושך בין הטיסות. המתנה של שעה עד שלוש שעות היא המתנה בהחלט סבירה. המתנה כזו מאפשרת מעבר ולפעמים גם המתנה קצרה לטיסה הבאה.
עוד דרך להשגת טיסה זולה, היא באמצעות התנדבות. בדלפקי הטיסה, צ'יק אין,  ניתן לבדוק אם הטיסה עמוסה. טיסה עמוסה הכוונה כי מספר הרשומים לטיסה עולה על מספר המקומות במטוס. כן, לא לכולם יש מקום. במידה והטיסה עמוסה, חברות התעופה מחפשות מתנדבים המוכנים לוותר על טיסתם.
חברות התעופה נוהגות באופן שונה. יש שמפנות את האחרונים לטיסה אחרת. גם אם הטיסה לא במועד המקורי שנקבע. ללא כל תגמול. יש חברות המבטיחות בנוסף לטיסה המחליפה את הטיסה המקורית טיסה נוספת לניצול תוך שנה לכל יעד בעולם. יש חברות המחזירות זאת לחשבון הבנק. מזומן. מה שהופך את הטיסה לזולה.

ניתן למצוא טיסות זולות למקומות שונים: תאילנד, ברצלונה, ניו יורק ועוד.
טיסה נעימה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה