יום חמישי, 15 בדצמבר 2011

מרוקו


מרוקו אינה עוד מקום לנופש. רבים מצטרפים לטיולים מאורגנים למרוקו אך יש הבוחרים גם לצאת עצמאית לטיול. טיול מאורגן וגם עצמאי למרוקו אינם טיול פופולארי בקרב הישראלים. יחד עם זאת למרוקו נוסעים לא רק לטיולי שורשים.
המטיילים למרוקו יוצאים לטיול מרתק בו נוף הררי, צוקים, נוף מדברי, יערות ירוקים, עמקים נהרות וגם שווקים ססגוניים.
למי אידיאלי טיול למרוקו? אלו המחפשים אותנטיות ימצאו זאת במרוקו. אלו המחפשים את האוכלוסייה מסורתית והברברית ימצאו זאת במרוקו. אלו המחפשים נופים מגוונים  ימצאו זאת במרוקו.
אתרים לביקור במרוקו: רבאט -בה ניתן לבקר בארמון המלך ובמוזוליאום, מקנס, פאס,  שפשוואן, ולוביליס-העיר הרומית, מדינה – מלאת השווקים הססגוניים,  איפראן, ארפוד, מדבר הסהרה – חוויה לצפות בזריחה או ללון לילה,  קניון הטודרא, מרקש, הרי האטלס,  הדאדס, ווארזאזת, וואדי מלאח, מראקש, ג'אמע אלפנע,  ארמון הבהייה, עמק האוריקה, אסווירה, סאפי, קזבלנקה,  במסגד חסן השני.
כיוון שמרוקו איננו אתר תיירותי פופולארי, ובעל אופי שונה. נסיעה מסוג זה לא תתוכנן ברגע האחרון הן מבחינת טיסה, לא כדאי לחכות לרגע האחרון בציפייה לטיסה זולה.  לגבי מרוקו כך הדבר גם לגבי טיול מאורגן. לא נחפש טיול מאורגן זול ברגע האחרון מס' ימים לפני נסיעה. ולא נחפש נופשון במרוקו או סתם חופשה במרוקו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה